close

Kygo, Ellie Goulding - First Time lyrics 歌詞中文翻譯

first time.jpg

實在是太久沒在這出現惹最近好忙XD

Kygo上次跟Selena這次換跟Ellie合作(都是喜歡的歌手阿)

也算是不錯的歌

然後最後面我真不知道怎麼翻了(明明是自己懶)

如果有人能留言幫想我會很感激~

Maybach是一高級車牌子,網路資料寫是賓士旗下公司

Three stacksgoogle跑出一位饒舌歌手(但我沒聽過)我直接翻成歌曲

 

 

[Verse 1]

We were lovers for the first time

初次相遇便成了熱戀中的情侶

Running all the red lights

踰越百般禁忌

The middle finger was our peace sign, yeah

中指成彼此間的默契

We were sipping on emotions

隨心所欲

Smoking and inhaling every moment

不浪費任何時光

It was reckless and we owned it, yeah, yeah

無數瘋狂回憶是我們共有的寶藏

 

[Pre-Chorus]

We were high and we were sober

處在最嗨時刻但腦子卻很清醒

We were under, we were over

這段路上有高有低

We were young and now I'm older

曾經年輕氣勝的我們已漸漸老去

But I'd do it all again

而我會次再重溫昔日舊夢

 

[Chorus]

Getting drunk on a train track

在平交道上酒醉不醒

Way back, when we tried our first cigarettes

沙漏回流,回到我們抽著人生第一支菸的時候

Ten dollars was a fat stack

對我們而言,十塊錢就是筆大金額

I'd do it all again

我會再次重溫昔日舊

Bought my jacket and a snapback

你送我一件夾克跟帽子

Your dad's black Honda was a Maybach

你爸的黑色本田汽車是我們的邁巴赫

Three stacks on the playback

重複播放喜愛的音樂

I'd do it all again

我會次再重溫昔日舊夢

 

[Verse 2]

We were lovers on a wild ride

騎著脫韁野馬

Speeding for the finish line

駛向這段路程的終點線

Come until the end of our time, yeah

來到了我們故事的結尾

Started off as a wildfire, burning down the bridges to our empire

就像是熊熊野火,燒毀通往屬於你和我的童話王國橋梁

Our love was something they could admire, yeah, yeah

我們之間的愛是大家值得稱羨的

 

[Pre-Chorus]

We were high and we were sober

處在最嗨時刻但腦子卻很清醒

We were under, we were over

這段路上有高有低

We were young and now I'm older

曾經年輕氣勝的我們已漸漸老去

But I'd do it all again

而我會次再重溫昔日舊夢

 

[Chorus]

Getting drunk on a train track

在平交道上酒醉不醒

Way back, when we tried our first cigarettes

沙漏回流,回去我們抽著人生第一支菸的時候

Ten dollars was a fat stack

對我們而言,十塊錢就是筆大金額

I'd do it all again

我會再次重溫昔日舊

Bought my jacket and a snapback

你送我一件夾克跟帽子

Your dad's black Honda was a Maybach

你爸的黑色本田汽車是我們的邁巴赫

Three Stacks on the playback

重複播放喜愛的音樂

I'd do it all again

我會次再重溫昔日舊夢

 

[Post-Chorus]

Stack stack, stack stack, oh oh...

Speed speed, speed speed oh oh...

Stack stack, stack stack, oh oh...

Speed speed, speed speed oh oh...

Stack stack, stack stack, oh oh...

Speed speed, speed speed oh oh...

Stack stack, stack stack, oh oh...

Speed speed, speed speed oh oh...

Stack stack, stack stack, oh oh...

arrow
arrow

    熊星人第13號 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()