close

The Chainsmokers - The One lyrics 歌詞中文翻譯

the one the chainsmokers.jpg

老煙槍又釋出新歌為新專輯宣傳

這首歌不長歌詞稍少

"There's a chance that I'll regret it"

選擇大概就是分手所以就說自己會後悔

"Like we haven't reached the end yet"

我覺得他內心矛盾想要結束這段感情但又捨不得

感情已到死胡同但仍想假裝甜蜜

 

 

[Verse 1]

You know, I'm sorry

我深感歉意

I won't make it to your party

我無法前來參加你的派對

Got caught up in my own selfishness

私心作祟

It won't let me be a part of this

它不讓我成為其中一部份

And I know I've started

我明白自己已經開始

Drifting off every second

漸漸無心於這段感情

I can't wait to leave as soon as I arrive

當我到來時卻迫不及待想離開

I count the seconds

我在內心默默的數著那個時刻的到來

 

[Chorus]

Down and down we go

我們不斷地前進下去

We'll torch this place we know

我們將會放火燒盡我們所知的地方

Before one of us takes a chance

在我們其中一人得到一個契機

And breaks this, I won't be the one

並打破它,我不會是獨自一人

No, I won't be the one

不,我不會是獨自一人

 

[Verse 2]

I know it's pathetic

我知道這是個悲劇

Fuck it, yeah, I said it

去他的,我說出來了

Tried to tell it like it is

試著說出它給我的感受

There's a chance that I'll regret it, so

有一種讓我可能會後悔一輩子的選擇,所以

Let's go, let's end this

跟我一起齊心來了結這一切

I delete before I send it

我將它消除在我向世界宣告前

And we can play pretend

我們可以試著假裝

Like we haven't reached the end yet

像是我們還沒駛到這條死路的終點

 

[Chorus]

Down and down we go

我們不斷地前進下去

And we'll torch this place we know

我們將會放火燒盡我們所知的地方

Before one of us takes a chance

在我們其中一人得到一個契機

And breaks this, I won't be the one

並打破它,我不會是獨自一人

No, I won't be the one

不,我不會是獨自一人

 

[Breakdown]

(You know, I'm sorry)

(I'm sorry)

No, I won't be the one

不,我不會是獨自一人

No, I won't be the one

不,我不會是獨自一人

arrow
arrow
    文章標籤
    The Chainsmokers 歌詞 翻譯
    全站熱搜

    熊星人第13號 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()