close

play that song.jpg

加州知名樂團Train一月剛發行專輯A gril, a bottle,a boat

Play That  Song》為這專輯首支單曲

這首歌詞並不是那麼難懂曲風也帶給我有一點快樂的感覺

 

 

Chorus

Play that song

播放那首歌吧

The one that makes me go all night long

那首讓我通宵達旦不想睡的歌

The one that makes me think of you

那首讓我想起你的歌

That's all you gotta do

這是你僅需要做的

 

Verse1

Hey mister DJ when you gonna spin it

DJ 當你要撥放那首

My baby's favorite record

我的寶貝最愛的歌曲

She been waiting for a minute

她已經等待了一分鐘

She invited all her friends

她邀請了她所有的朋友

And I'm buying all the rounds

而我則招待所有賓客喝酒

And they're all dolled up

他們盛裝出席

DJ please don't let me down

請你不要讓我失望

 

When you gonna play that song, now

當你現在要播放那首歌

When you gonna earn that pay

當你要賺取費用時

When you gonna play the song

當你要撥放那首歌

And make my day

我會很開心

She said

她說

 

Chorus

Play that song

播放那首歌吧

The one that makes me go all night long

那首讓我通宵達旦不想睡的歌

The one that makes me think of you

那首讓我想起你的歌

That's all you gotta do

這是你僅需要做的

Hey

 

Play that song

播放那首歌吧

The one the makes me stay out till dawn

那首讓我不想回家直到天亮的歌

The one that makes me go"ooh"

那首讓我驚呼的歌

That's all you gotta do

這是你僅需要做的

 

Verse2

Hey Mr. guitar

嘿吉他手

When you gonna strum it

當你要開始彈奏時

My girl just heard this song

我的女孩只聽這首歌

And you should play it cause she loves it

你應該要彈奏它因為她很喜歡

Can you get me off the hook

你可以解救我的燃眉之急嗎

Get them figures picking now

立刻彈奏那首歌

I'll throw some money in your cup

我一定會投些錢給你獎賞的

Mister please don't let me down

大大拜託別讓我失望

When you gonna play that song, now

當你現在要播放那首歌

Why you gotta hesitate

你為什麼要猶豫

When you gonna play that song

當你播放那首歌

And make my day

我會很開心

She said

她說

 

Chorus

Play that song

播放那首歌吧

The one that makes me go all night long

那首讓我通宵達旦不想睡的歌

The one that makes me think of you

那首讓我想起你的歌

That's all you gotta do

這是你僅需要做的

Hey

 

Play that song

播放那首歌吧

The one the makes me stay out till dawn

那首讓我不想回家玩到天亮的歌

The one that makes me go"ooh"

那首讓我驚呼的歌

That's all you gotta do

這是你僅需要做的

 

Bridge

Oh

Wait till you see my baby moo-oo-oove

等到你看見我的寶貝開始起舞

Moo-oo-oove Moo-oo-oove

Moo-oo-oove

Wait till you see my baby moo-oo-oove

等到你看見我的寶貝開始起舞

Moo-oo-oove Moo-oo-oove

Moo-oo-oove

Oh come on now

喔我求你

 

Chorus

Play that song

播放那首歌吧

The one that makes me go all night long

那首讓我通宵達旦的歌

The one that makes me think of me

那首讓我想到我自己的歌

That's all you gotta do

這是你僅需要做的

Hey

 

Play that song

播放那首歌吧

The one the makes me stay out till dawn

那首讓我不想回家直到天亮的歌

The one that makes me go"ooh"

那首讓我驚呼的歌

That's all you gotta do(*4)

這是你僅需要做的

歌詞有翻錯或有更好的翻法請在底下留言謝謝~

arrow
arrow

    熊星人第13號 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()