close

stay zedd alessia cara.jpg

Zedd也發新單曲啦~

Zedd自己也在youtube裡寫到在HALO Awards(一個Nickelodeon所主持的獎)場上遇到彼此並邀請對方一起合作

千萬不要跟另一首stay the night 搞混呦XD

 

 

Verse1

Waiting the time to pass you by

等待時間從你身邊而過

Hope the winds of change will change your mind

期望你能改變你的想法

I could give a thousand reasons why

我大可給你上千個理由

And I know you, and you've got to

而我懂你 你必須要走

 

Pre-Chorus1

Make it on your own, but we don't have to grow up

你自己處理但我們倆不用長大

We can stay forever young

我們可以永保青春

Living on my sofa, drinking rum and cola(1)

躺在沙發上 暢飲著蘭姆可樂

Underneath the rising sun

在冉冉升起的太陽下

I could give a thousand reasons why

我大可給你上千個理由

But you're going, and you know that

但你即將離去而你自己心裡也明白這件事

 

Chorus

All you have to do is stay a minute

你唯一要做的就是留下來

Just take your time

慢慢來別著急

The clock is ticking, so stay

時間正在滴逝 所以不要離開

All you have to is wait a second

你僅要做的是再等一會

Your hands on mine

我緊握你的手

The clock is ticking, so stay

時間正在滴逝 所以不要離開

 

Post-Chorus

All you have to do is

你唯一要做的

All you have to do is stay

唯一要為我做的就是留下來

 

Verse2

Won't admit what I already know

不必承認我已經知道的事

I've never been the best at letting go

我永遠不是那最懂放手的人

I don't wanna spend the night alone

我不想在夜裡獨自一人

Guess I need you, and I need to

我不僅可能需要你而是必須

 

Pre-Chorus2

Make it on my own, but I don't wanna grow up

我自己處理但我們倆不用長大

We can stay forever young

我們可以永保青春

Living on my sofa, drinking rum and cola

躺在沙發上 暢飲著蘭姆可樂

Underneath the rising sun

在冉冉升起的太陽下

I could give a million reasons why

我大可給你上萬個理由

But you're going, and you know that

但你即將離去而你自己心裡也明白這件事

 

Chorus

All you have to do is stay a minute

你唯一要做的就是留下來

Just take your time

慢慢來別著急

The clock is ticking, so stay

時間正在滴逝 所以不要離開

All you have to is wait a second

你僅要做的是再等一會

Your hands on mine

我緊握你的手

The clock is ticking, so stay

時間正在滴逝 所以不要離開

 

Post-Chorus

All you have to do is

你唯一要做的

All you have to do is stay

唯一要為我做的就是留下來

 

Bridge

All you have to do is stay

你唯一要為我做的就是留下來

So stay, yeah

不要離開我

 

Chorus

All you have to do is stay a minute

你唯一要做的就是留下來

Just take your time

慢慢來別著急

The clock is ticking, so stay

時間正在滴逝 所以不要離開

All you have to is wait a second

你僅要做的是再等一會

Your hands on mine

我緊握你的手

The clock is ticking, so stay

時間正在滴逝 所以不要離開

All you have to do is stay

你唯一要做的

1:Rum and cola是自由古巴(Cuba Libre),一種調酒

 

 

 

 

arrow
arrow

    熊星人第13號 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()