Stargate - Waterfall ft. P!nk, Sia lyrics 歌詞中文翻譯

stargate waterfall sia pink.jpg

(封面讓我想到玩命關頭XD)

這是什麼特別機會...

兩大天后SiaP!nk竟然一起合作(尖叫

倒是Stargate...是誰啊!?XD

查了一下資料知道他們是兩個人Tor Erik HermansenMikkel Storleer Eriksen

兩人曾跟不少知名歌手像是BeyoncéRihanna合作過並都有不錯的成績

 

 

[Intro: Sia]

I’m in your waterfall(*4)

我身處於你的瀑布之中

 

[Verse 1: P!nk]

Oh, I’m in the jungle now

喔我身在蠻荒叢林內

You’ve been seeking, I’ve been hiding out

你正在尋找我,而我卻是選擇藏匿起來

Use your love, it scares me so deep now

你用愛來勾引我但卻不知這就是我所恐懼的

You may find me, ‘cause my heart beats loud, so loud

你會找到我因為我的心臟跳得很劇烈很大聲

It beats fast, in the places where you touched me last

尤其在你撫摸我的皮膚下它跳的更是急快

I can feel the burn my skin, it has

我可以感覺到我的肌膚正在燃燒

But the return of your beloved hands, hands

但你的溫柔雙手將我拉了回來

 

[Pre-Chorus: Sia]

I’ve lost control

我失去了控制

I paddle, but your too strong

我努力掙扎但你太強大了

But I gotta trust your flow

我想我必須相信你

‘Cause boy, I’m in your waterfall(waterfall)

因為親愛的,我正在你的瀑布之中

Oh, I’ve lost control

喔我失去控制

And babe, it’s a relief to know

寶貝,我很慶幸知道

I got you keeping me afloat

你必須讓我漂浮在水面上

When I’m in your waterfall

在我漂流在你的瀑布上

 

[Chorus: Sia & P!nk]

I’m in your waterfall(*8)

我身處於你的瀑布之中

 

[Verse 2: Sia]

Baby, you’re my oxygen

寶貝,你是維持我生命的必需品

When I can’t find my way on Earth

當我無法在大地上找到出路時

You know I can be when I hold on

你是我所能仰賴依靠的

Even when the rapid’s strong

即使湍流非常急促

 

[Pre-Chorus: P!nk & Sia]

I’ve lost control

我失去了控制

I paddle, but your too strong

我努力掙扎但你太強大了

But I gotta trust your flow

我想我必須相信你

‘Cause boy, I’m in your waterfall(waterfall)

因為親愛的,我正在你的瀑布之中

Oh, I’ve lost control

喔我失去控制

And babe, it’s a relief to know

寶貝,我很慶幸知道

I got you keeping me afloat

你必須讓我安全地漂浮在水面上

When I’m in your waterfall

在我身處於你的瀑布之中

 

[Chorus: Sia & P!nk]

I’m in your waterfall(*8)

我身處於你的瀑布之中

 

[Bridge: Sia & P!nk]

Oh, oh, oh, oh-oh

喔喔喔喔~

Oh, oh, oh-oh

喔喔喔~

Oh, oh, oh-oh

喔喔喔~

Waterfall

身在你的瀑布內

Oh, oh, oh, oh-oh

喔喔喔喔~

Oh, oh, oh-oh

喔喔喔~

Oh, oh, oh-oh

喔喔喔~

Waterfall

你的瀑布內

 

[Pre-Chorus: P!nk & Sia]

I’ve lost control

我失去了控制

I paddle, but your too strong

我努力掙扎但你太強大了

But I gotta trust your flow

我想我必須相信你

‘Cause boy, I’m in your waterfall(waterfall)

因為親愛的,我正在你的瀑布之中

Oh, I’ve lost control

喔我失去控制

And babe, it’s a relief to know

寶貝,我很慶幸知道

I got you keeping me afloat

你必須讓我安全地漂浮在水面上

When I’m in your waterfall

在我身處於你的瀑布之中

 

[Chorus: Sia & P!nk]

I’m in your waterfall(*12)

我身處於你的瀑布之中

arrow
arrow

    熊星人第13號 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()